niedziela, 26 lipca 2015

Lubisz bób? Przyznam, że nigdy nie jadłam bobu ze względu na jego nieprzyjemny (dla mnie) zapach po ugotowaniu. Jako dziecko nie miałam odwagi sięgnąć po nawet jedno ziarenko, jednak niedawno moja siostra przyniosła te zapomniane przeze mnie warzywko. Ku mojemu zaskoczeniu bardzo mi posmakował :) Tradycyjna wersja zaakceptowana, więc pora na wypróbowanie bobu w formie pasty.


Przepis na pastę z bobu proponuje nam autorka bloga "365 dni dookoła kuchni" i potwierdza, że dla chcącego nic trudnego. Dzięki małym brakom w kuchni powstała pyszne i dietetyczna forma pasty do kanapek dla każdego. Po dokładny przepis zapraszam na blog - link poniżej zdjęcia.

źródło: http://w-zielonej-kuchni.blogspot.com/2015/07/pasta-z-bobu.html




Smacznego:)
Jeżeli chciałabyś podzielić się swoim przepisem napisz do nas na kuchmix1@gmail.com



0 komentarze